KJE KUPITI MED S SMGO
PRIJAVA NA e-NOVICE

Vpišite vaš e-mail naslov...

PRIJAVA

Splošni pogoji poslovanja spletne medene tržnice

Splošni pogoji poslovanja spletne medene tržnice

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)  na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo:
•    uporabo spletne strani www.slovenski-med.si/spletna-trznica;
•    pravice uporabnika;
•    poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

S spletno tržnico www.slovenski-med.si/spletna-trznica (v nadaljevanju spletna tržnica) upravlja , blago distribuira Skupina Sončni vrt z.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).

Za uporabo spletne tržnice mora uporabnik soglašati z vsebino splošnih pogojev poslovanja. Pridržujemo si pravico do spreminjanja ali posodabljanja splošnih pogojev kadarkoli in iz katerihkoli razlogov.

1. Upravitelj spletne trgovine in distributer

Upravitelj spletne tržnice:

popolno ime: Zadruga za razvoj čebelarstva, kmetijstva in podeželja z.o.o.
kratko ime:
naslov: Plese 9 a, 9000 Murska Sobota
matična št: 3813479000
davčna št.: 44964455
davčni zavezanec: da
telefon: 02 450 21 98
e-naslov:

Distributer blaga:

naziv: SKUPINA VRTOVI PANONSKI, z.o.o.
naslov: Plese 9a, 9000 Murska Sobota
matična št: 6064507000
davčna št.: SI40884287
davčni zavezanec: da
TRR: SI56 1010 0005 0351 240 (BANKA KOPER d.d.)
telefon: 02 590 76 899
GSM: 041 526 395


2. Registracija uporabnika

Za uporabo spletne tržnice se mora uporabnik registrirati. Za registracijo fizičnih oseb so obvezni naslednji podatki:
•    ime
•    priimek
•    naslov
•    poštna številka
•    kraj
•    telefon
•    elektronski naslov
•    način plačila
•    čas dostave zelenjave

Za registracijo pravnih oseb so obvezni naslednji podatki:
•    podjetje
•    naslov
•    poštna številka
•    kraj
•    telefon
•    elektronski naslov
•    davčna številka
•    opredelitev, ali je podjetje davčni zavezanec
•    način plačila
•    čas dostave zelenjave


Uporabnik jamči, da so vsi navedeni podatki resnični in točni. Spletna tržnica si pridržuje pravico preveriti vsakega uporabnika ob njegovem naročilu, in sicer s klicem na telefonsko številko, navedeno ob oddaji naročila.


3. Možnosti v spletni tržnici

V spletni tržnici lahko kupujejo polnoletne fizične osebe in pravne osebe.

Spletna tržnica posameznemu uporabniku omogoča:

Naročanje izdelkov

Uporabnik naroči izdelke na naslednji način:
•    izbere artikle, ki jih želi, jih doda v košarico s klikom na gumb »V košarico«;
•    iz košarice lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle s klikom na rdeči gumb »X« v blagajni tik pred oddajo naročila;
•    ko zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb »K blagajni«;
•    v blagajni pred oddajo naročila lahko uporabnik spremeni naročene količine izbrane zelenjave;
•    nato se uporabnik registrira z vnosom svojih osebnih podatkov opredeljenih v točki 2.
•    uporabnik pregleda vnešene podatke in pritisne gumb »Oddaj naročilo«.

Uporabnik odgovarja za podatke, dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi navedbe napačnega naslova s strani uporabnika.
Po oddaji naročila prejme uporabnik v roku 4 dni preko elektronske pošte pogodbo (račun).

Sprememba oddanih naročil

Uporabnik lahko prekliče napačno oddano naročilo ali ga popravi tako, da pošlje elektronsko sporočilo s preklicem ali popravkom naročila na e-naslov , najkasneje v roku 60 minut od oddaje naročila.


4. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vedno zagotovil naslednje informacije:
•    identiteto ponudnika;
•    kontaktne podatke (elektronski naslov, telefon, naslov);
•    bistvene značilnosti in dostopnost izdelkov ter jasno in nedvoumno določene cene;
•    pogoje dostave izdelka (način in rok dostave) in način plačila;
•    časovno veljavnost ponudbe;
•    rok in pogoje za odstop od pogodbe;
•    pojasnilo postopka ob reklamaciji.


5. Naročila in dostava

Naročene izdelke vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Ponudnik zagotavlja rok dobave 3-8 delovnih dni. Izdelki se odpremljajo enkrat tedensko, ob četrtkih. Če katerega, od naročenih artiklov ni na zalogi vas bomo o predvidenem roku dobave obvestili s pomočjo komunikacijskih sredstev, ki ste jih navedli ob vaši prijavi.

Naročene izdelke dostavljamo s pogodbeno dostavno službo (Pošta Slovenije).

Stroške pakiranja in pošiljanja zaračunamo vsem kupcem, ki naročujejo v spletni tržnici. Odvisni so od bruto teže naročenih artiklov.

Cenik dostave glede na bruto težo naročenih izdelkov:

do 2 kg
4,71 €
nad 2 kg do 5 kg
5,60 €
nad 5 kg do 10 kg
8,09 €
nad 10 kg do 15 kg
8,51 €
nad 15 kg do 20 kg
9,76 €

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Dostava v tujino ni mogoča.

Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma (delno) odstopi od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi v procesu obdelave naročila, če ugotovi povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bomo uporabnika o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.

6. Cene in plačila

Uporabnik plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo oddano naročilo. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo predpisani DDV. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, vas bomo o tem obvestili.

Vse fotografije artiklov so simbolične.

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

•    z gotovino ob prevzemu. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 0,96 EUR za pakete v vrednosti do 96 EUR, pri paketih z vrednostjo od 96 EUR do 501 EUR je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,01 EUR. Ta strošek plača uporabnik ob prevzemu pošiljke neposredno Pošti Slovenije.

•    z nakazilom na TRR ponudnika (po računu poslanem po elektronski pošti) pred prevzemom. V primeru plačila z nakazilom na TRR, vam bomo po oddaji naročila v roku 4 dni poslali račun za izvedbo nakazila. Plačilo lahko najlažje in najhitreje izvede uporabnik v svoji spletni banki, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. V tem primeru plača uporabnik provizijo za opravljeno transakcijo banki ali pošti skladno z njihovimi pogoji poslovanja, ki bo za vas opravila plačilo.

Blago je v lasti ponudnika do končanega plačila blaga.


7. Nakupna pogodba

Oddano naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med uporabnikom in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu distributerja ter na voljo uporabniku na vpogled. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.


8. Odstop od naročila

Odstop uporabnika od naročila brez posebnega razloga se obravnava v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (za fizične osebe) oz. v skladu z Obligacijskim zakonikom (za pravne osebe).
   
Uporabnik preveri količino in kakovost naročenega blaga takoj ob prevzemu. V kolikor ugotovi, da blago ni dostavljeno pod dogovorjenimi pogoji, ima pravico, da blaga ne prevzame. Kasnejše vrnitve blaga niso možne.

Uporabnik ima pravico zahtevati, da ponudnik:
•    vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
•    vrne znesek, ki ga je uporabnik plačal za blago z napako ali
•    blago z napako zamenja z novim.

Zamenjava blaga ali vračilo denarja se lahko izvrši ob naslednjem naročilu ali neposredno na licu mesta, če je to možno.


9. Ravnanje z blagom

V skladu z zakonom o Zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili, se ravnamo v skladu z dobro higiensko prakso, katere cilj je zagotoviti varno hrano.


10. Informacije in reklamacije

Vsako reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Za vse informacije in reklamacije je ponudnik dosegljiv na e-naslovu       
V osmih delovnih dneh bo ponudnik rešil reklamacijo uporabnika oziroma mu posredoval pisno razlago vzroka še nerešene reklamacije.


11. Varstvo osebnih podatkov

Z oddajo naročila preko spletne tržnice uporabnik soglaša, da Zadruga za razvoj čebelarstva z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z osebnimi podatki uporabnika za neomejeno časovno obdobje ter mu brezplačno pošilja novice: obvestila o novostih v ponudbi, o aktualnih dogodkih in aktivnostih zadruge ter mu pošilja reklamne letake zadruge preko elektronskih medijev, po pošti ali ga o njih obvešča s pomočjo telefonskih klicev, ter posreduje podatke uporabnika (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefon) za izstavitev računa partnerju Skupina Sončni vrt z.o.o.. To soglasje lahko uporabnik kadarkoli pisno prekliče. Zadostuje, da pošlje e-sporočilo na e-naslov . Hkrati ima uporabnik pravico vpogleda do podatkov, ki se nanašajo nanj, pravico zahtevati popravek, dopolnitev, blokiranje ali uničenje njegovih osebnih podatkov. Če uporabnik ne želi, da bi bili njegovi osebni podatki registrirani v podatkovni bazi zadruge ali njegovega partnerja Skupina Sončni vrt z.o.o., bo poslal pisno izjavo zadrugi. Zadruga bo opravila izbris podatkov iz baze oziroma prenehalo z njihovo uporabo v roku 15 dni od dneva prejema zahteve. Zadruga bo ravnala s podatki uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Če uporabnik ne želi, da se ga obvešča o novostih v ponudbi, o aktualnih dogodkih in aktivnostih zadruge ali se mu pošilja reklamne letake zadruge, lahko svoje nestrinjanje s tem navede v opombe v obrazcu za registracijo uporabnika (pred oddajo naročila).


12. Pohvale in pritožbe

Svoje mnenje ali pripombe lahko uporabnik posreduje po elektronski pošti na e-naslov . Ponudnik bo vsako pripombo in mnenje posameznega kupca skrbno preučil in posredoval odgovor v roku petih delovnih dni.


13. Končne določbe

Vse spore, ki ne bodo rešeni med pogodbenima strankama, bo reševalo pristojno sodišče v Murski Soboti. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine pričnejo veljati z dnem 31.10.2011.
 

logo   


 

Tel.:
Fax.:

 


www.slovenski-med.si